Районна газета

ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

По даному питанню присутніх під час щотижневої апаратної наради присутніх проінформувала начальник загального відділу  апарату Недригайлівської райдержадміністрації Олена БУХАРМЕТОВА

Відповідно до затверджених графіків, щоденно здійснюється прийом громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації, та у визначені графіками дні керівництвом управлінь і відділів районної державної адміністрації, виконкомів сільських і селищних рад.

Забезпечено виконання графіків прийому жителів району за місцем проживання. З початку 2018 року керівництвом адміністрації проведено 121 особистий прийом громадян в Недригайлівській районній державній адміністрації та 29 виїзних у виконкомах сільських і селищних рад. Під час проведення цих прийомів на контроль для вирішення було взято 29 звернень, 19 (65,5%) з них вирішено позитивно.    

З початку 2018 року від жителів району, у тому числі через органи влади вищого рівня, до Недригайлівської районної державної адміністрації надійшло 48 звернень, порушено та закінчився контроль за розглядом 43 питань, 23 з них  вирішено позитивно (53,5%).

Крім того, до райдержадміністрації надійшло 97 звернень жителів району через державну установу «Урядова гаряча лінія», 10 – через державну установу «Сумський обласний контактний центр» та 12 на телефон «гарячої» лінії Недригайлівської районної державної адміністрації. Відсоток позитивно вирішених цих звернень становить 42,9.

Всього у зверненнях порушено 167 питань. Із загальної кількості питань із якими зверталися громадяни, переважають питання соціального захисту - 62 (37,1%) та аграрної політики і земельних відносин - 49 (29,3%).Так, на сьогоднішній день актуальним питанням є призначення та перерахунок субсидії на опалювальний період. Ще громадян хвилювало питання виплати коштів за використання земельних часток (паїв)  орендарями, які працюють на території району, а також виділення земельних ділянок. 

З початку 2018 року, крім проведених виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, здійснено 31 виїзд «мобільного соціального офісу», спеціалістами районних служб якого, у виконкомах сільських і селищних рад було прийнято 314 осіб.Надається безоплатна правова допомога населенню (у райдержадміністрації з початку 2018 рік надана 84 особам), проводяться консультативні прийоми громадян з особистих питань (у райдержадміністрації за звітний період цього року консультації надані 22 особам).

Загальним відділом апарату Недригайлівської районної державної адміністрації, згідно затвердженого графіка проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації щодо стану виконання  Закону України «Про звернення  громадян», Указу  Президента  України  від 7 лютого  2008 року  № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян на 2018 рік,  проведено перевірки: фінансового управління; управління праці та соціального захисту населення; відділу освіти; культури, туризму, національностей і релігій райдержадміністрації. За результатами перевірки складені довідки, які були заслухані на районній постійно діючій комісії з розгляду звернень громадян.

Дані про кількісний та якісний склад звернень громадян до районної державної адміністрації щомісячно аналізуються, узагальнюються, вживаються заходи щодо вирішення порушених у зверненнях питань, найбільш актуальні питання виносяться на розгляд районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян. За звітний період 2018 року проведено 9 засідань районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 12 звернень громадян, що перебували на контролі у райдержадміністрації.

Для безперешкодного спілкування жителів району з керівниками всіх рівнів у районній державній адміністрації, її структурних підрозділах, у територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади працюють телефонні лінії у відповідності до затверджених та оприлюднених графіків (у райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року було 12 звернень по телефону).  Розпорядженням голови райдержадміністрації від 08.12.2017 № 861-ОД затверджено функціонування «Телефону довіри» в Недригайлівській районній державній адміністрації», за звітний період звернень на «Телефон довіри» не було.

Робота із зверненнями громадян в Недригайлівській районній державній адміністрації залишається пріоритетною у повсякденній діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району.