Районна газета

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У НЕДРИГАЙЛІВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА І КВАРТАЛ 2018 РОКУ

Робота із зверненнями громадян в Недригайлівській  районній державній адміністрації, її управліннях і відділах, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади в районі, виконкомах сільських і селищних рад проводиться  у відповідності до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові  заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування   конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Регламенту Недригайлівської районної державної адміністрації, розпоряджень і доручень голів Сумської  обласної і Недригайлівської районної державних адміністрацій з цих питань.     

Завдання органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування району на 2018 рік визначені  розпорядженнями голови Недригайлівської  районної державної адміністрації від 18.03.2016 № 164-ОД  «Про контроль за здійсненням органами місцевого самоврядування Недригайлівського району делегованих повноважень органів виконавчої влади», від 14.06.2017 № 493-ОД «Про районну постійно діючу комісію з питань  розгляду звернень громадян», від 25.12.2009 № 510 «Про організацію особистого прийому громадян керівництвом органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування району» та від 19.08.2013 № 236-ОД «Про заходи щодо забезпечення реалізації та гарантії права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування».

Робота районної державної адміністрації із зверненнями громадян проводиться у відповідності до затверджених планів, щомісяця аналізується та виноситься на розгляд колегіальних та дорадчих органів Недригайлівської районної державної адміністрації, а саме: засідань колегії, апаратних нарад при голові, засідань районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян.Підсумки роботи із зверненнями громадян в органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування району за 2017 рік заслухано на засіданні колегії Недригайлівської районної державної адміністрації 17 січня 2018 року, за результатами розгляду видане відповідне розпорядження голови Недригайлівської районної державної адміністрації від 17.01.2018 № 30-ОД. 

Відповідно до затверджених графіків, щоденно здійснюється прийом громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації, та у визначені графіками дні керівництвом управлінь і відділів районної державної адміністрації, виконкомів сільських і селищних рад. Забезпечено виконання графіків прийому жителів району за місцем проживання. З початку 2018 року керівництвом адміністрації проведено 37 особистих прийомів громадян в Недригайлівській районній державній адміністрації та 7 виїзних у виконкомах сільських і селищних рад. Проводяться  консультативні прийоми громадян з особистих питань спеціалістами управлінь і відділів районної державної адміністрації, працівниками виконавчих апаратів органів місцевого самоврядування.

Забезпечено виконання графіка роботи виїзного «мобільного соціального офісу», яким з початку 2018 року проведено 6 виїздів до населених пунктів району, де було прийнято 92 особи.  

 Графіки прийому громадян оприлюднені у районній газеті «Голос Посулля» (від 09.02.2018), розміщуються на веб-сайті районної державної адміністрації, на інформаційних стендах у приміщеннях районної державної адміністрації, її управлінь і відділів, виконкомів сільських і селищних рад. Для безперешкодного спілкування жителів району з керівниками всіх рівнів у районній державній адміністрації, її структурних підрозділах, у територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади у відповідності до затверджених та оприлюднених графіків забезпечено ефективне функціонування телефонних «гарячих ліній». Протягом цього року до керівництва адміністрації зателефонувало 5 громадян.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 08.12.2017 № 864-ОД затверджено функціонування «Телефону довіри» в Недригайлівській районній державній адміністрації».

В органах виконавчої влади та місцевого самоврядування району забезпечується кваліфікований, неупереджений та своєчасний розгляд звернень громадян. Вживаються заходи для задоволення законних вимог заявників, надаються  письмові відповіді на їх звернення.  Протягом звітного періоду фактів недодержання вимог законодавства, порушення прав і свобод громадян на звернення Недригайлівською районною державною адміністрацією не виявлено, тому притягнення винних осіб у встановленому порядку до   відповідальності   за   невиконання   чи   неналежне   виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян не було.

Запроваджено та щорічно здійснюється звітування з питань роботи із зверненнями громадян керівників структурних підрозділів Недригайлівської районної  державної адміністрації. З початку 2018 року заслухано звіт начальника фінансового управління. 

 Засідання районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян проводяться один раз на місяць -  в перший четвер місяця. З початку року проведено 3 засідання комісії (протоколи від 04.01.2018 №1, від 01.02.2018 № 2, від 01.03.2018 № 3). На засіданнях районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян розглядаються підсумки роботи по розгляду звернень за попередній місяць. Виконавцям розгляду звернень, при необхідності, даються додаткові доручення щодо вчасного та повного вирішення порушених питань. Так, у січні-березні 2018 року на засіданні комісії було розглянуто 2 звернення, які перебували на розгляді у районній державній адміністрації. У зверненнях піднімалися питання невиплати орендної плати СТОВ «Дружба-Нова» за користування земельними ділянками громадян Тернівської селищної ради та питання соціальної підтримки одинокої пенсіонерки (учасника війни), жительки села Коровинці.    

Загальним відділом апарату Недригайлівської районної державної адміністрації, згідно затвердженого графіка проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації щодо стану виконання  Закону України «Про звернення  громадян», Указу  Президента  України  від 7 лютого  2008 року  № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян на 2018 рік, проведено перевірку фінансового управління райдержадміністрації. За результатами перевірки складена довідка, яка була заслухана на районній постійно діючій комісії з розгляду звернень громадян 01.03.2018 (протокол № 3).

З початку 2018 року від жителів району, у тому числі на виїзних особистих прийомах керівництва райдержадміністрації, надійшло 14 звернень, порушено 14 питань. Закінчився контроль за розглядом 10 питань, з них 6вирішено позитивно (60,0%).

Основні показники станом на 28.03.2017

січень 2018

 року

лютий

2018

року

березень

2018

року

Всього звернень:

3

8

3

- із них надійшло поштою

0

2

0

- через особистий прийом у керівництва                                              райдержадміністрації

3

5

3

Надійшло звернень від громадян, що потребують державного піклування

0

1

1

Звернення адресовані :

 

 

 

- голові райдержадміністрації

3

7

3

- голові облдержадміністрації

0

0

0

- Секретаріату Президента України

0

0

0

- Кабінету Міністрів та Верховній Раді України

0

1

0

Народним депутатам України та редакціям газет

0

0

0

Кількість повторних звернень

0

0

0

Кількість колективних звернень

0

0

0

Всього порушено питань у зверненнях,       із них стосовно роботи :

3

8

3

- земельних відносин

0

4

2

- житлові питання

0

1

0

- комунального та дорожнього господарства

1

2

0

- питання праці

0

0

0

- питання соціального захисту

0

1

0

- питання забезпечення законності

0

0

0

- інші питання

2

0

1

 

Загальним відділом Недригайлівської районної державної адміністрації постійно надається методична та консультативна допомога з питань роботи із зверненнями громадян. 15 березня 2018 року проведено навчання для відповідальних осіб у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських, селищних рад по питанню «Удосконалення роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування району».

У Недригайлівській районній державній адміністрації приділяється особлива увага при розгляді звернень, зверненням інвалідів, ветеранів війни і праці, одиноких престарілих, багатодітних сімей, осіб постраждалих від аварії на Чорнобильській АЕС, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Робота із зверненнями громадян в Недригайлівській районній державній адміністрації залишається пріоритетною у повсякденній діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району.

11.01.2018 на особистому прийомі до тимчасово виконуючого обов’язки голови Недригайлівської районної державної адміністрації звернулася Андронова Любов Василівна, персіонерка  (смт. Терни, вул. Погранична, 64) по питанню завезення дров. За інформацією, наданою Тернівською селищною радою, Андроновій Л.В. придбані та завезені порубані дрова.

24.01.2018 до Недригайлівської районної державної адміністрації через урядову «гарячу лінію» надійшло звернення Ющенко Ірини Сергіївни жительки села Хоружівка, провул. Циса, 19, безробітна (тел. 0665854596) по питанню невиплати орендної плати за оренду земельних паїв ТОВ АФ «Хоружівка». В результаті проведеної управлінням розвитку сільських територій райдержадміністрації роботи, громадянці Ющенко І.С. орендна плата за 2017 рік  виплачена в повному обсязі 02.02.2018.