Районна газета

РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У НЕДРИГАЙЛІВСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ОНОВЛЕНО 28.04.2017

Звернення громадян - зв’язок між державою та її громадянином, саме тому робота із зверненнями громадян є пріоритетною у повсякденній діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування і спрямована на максимальне позитивне  вирішення обгрунтованих питань

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами сільських і селищних рад району забезпечено в 2016 році проведення в повному обсязі заходів на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У районній державній адміністрації забезпечено: відповідно до затверджених та оприлюднених графіків проведення керівництвом щотижневого особистого прийому громадян в адміністрації та 2 рази на місяць виїзних за місцем роботи та проживання населення;  щомісячний аналіз та узагальнення звернень громадян, винесення на розгляд районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян найбільш актуальних проблемних питань;  щоквартальне підбиття підсумків роботи із зверненнями громадян, їх оприлюднення в районній газеті та на сайті адміністрації;  щорічне звітування керівників структурних підрозділів адміністрації, сільських і селищних голів про стан роботи із зверненнями громадян; щорічні перевірки підрозділів адміністрації, виконавчих комітетів сільських і селищних рад стану роботи із зверненнями громадян, надання їм практичної та методичної допомоги; надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам, щоденний консультативний прийом відвідувачів. Відповідні заходи проводять структурні підрозділи адміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних рад.

Відповідно до затверджених графіків, щоденно здійснюється прийом громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації, та у визначені графіками дні керівництвом управлінь і відділів районної державної адміністрації, виконкомів сільських і селищних рад. Забезпечено виконання графіків прийому жителів району за місцем проживання. З початку 2017 року керівництвом адміністрації проведено 8 особистих прийомів громадян в Недригайлівській районній державній адміністрації та 24 виїзних у виконкомах сільських і селищних рад. Проводяться  консультативні прийоми громадян з особистих питань спеціалістами управлінь і відділів районної державної адміністрації, працівниками виконавчих апаратів органів місцевого самоврядування.

Забезпечено виконання графіка роботи виїзного «мобільного соціального офісу», яким з початку 2017 році проведено 6 виїздів до населених пунктів району, де було прийнято 55 осіб.  

            Графіки прийому громадян оприлюднені у районній газеті «Голос Посулля» (від 25.01.2017), розміщуються на веб-сайті районної державної адміністрації, на інформаційних стендах у приміщеннях районної державної адміністрації, її управлінь і відділів, виконкомів сільських і селищних рад. Для безперешкодного спілкування жителів району з керівниками всіх рівнів у районній державній адміністрації, її структурних підрозділах, у територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади працюють телефонні лінії у відповідності до затверджених та оприлюднених графіків.

            В органах виконавчої влади та місцевого самоврядування району забезпечується кваліфікований, неупереджений та своєчасний розгляд звернень громадян. Вживаються заходи для задоволення законних вимог заявників, надаються  письмові відповіді на їх звернення.  Протягом звітного періоду фактів недодержання вимог законодавства, порушення прав і свобод громадян на звернення Недригайлівською районною державною адміністрацією не виявлено, тому притягнення винних осіб у встановленому порядку до   відповідальності   за   невиконання   чи   неналежне   виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян не було.

         Запроваджено та здійснюється звітування з питань роботи із зверненнями громадян керівників структурних підрозділів Недригайлівської районної  державної адміністрації. В 1 кварталі 2017 року заслухано звіт начальника фінансового управління. 

         Щомісячно на засіданнях районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян розглядаються підсумки роботи по розгляду звернень за попередній місяць. Виконавцям розгляду звернень, при необхідності, даються додаткові доручення щодо вчасного та повного вирішення порушених питань. У січні-березні 2017 року на засіданні комісії було розглянуто 3 звернення, які перебували на розгляді у районній державній адміністрації.

         Загальним відділом апарату Недригайлівської районної державної адміністрації, згідно затвердженого графіка проведення перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації щодо стану виконання  Закону України «Про звернення  громадян», Указу  Президента  України  від 7 лютого  2008 року  № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян на 2017 рік, проведено перевірку фінансового управління райдержадміністрації. За результатами перевірки складена довідка, яка була заслухана на районній постійно діючій комісії з розгляду звернень громадян.

З початку 2017 року від жителів району, у тому числі через органи влади вищого рівня, до Недригайлівської районної державної адміністрації надійшло 8 звернень, порушено 8 питань. Закінчився контроль за розглядом 6 питань, з них 2вирішено позитивно (33,3%).

 

Основні показники станом на 01.04.2017

січень 2017

 року

лютий

2017

року

березень

2017

року

Всього звернень:

3

2

3

- із них надійшло поштою

0

1

1

- через особистий прийом у керівництва                                              райдержадміністрації

3

1

2

Надійшло звернень від громадян, що потребують державного піклування

1

2

2

Звернення адресовані :

 

 

 

- голові райдержадміністрації

3

1

2

- голові облдержадміністрації

0

1

1

- Секретаріату Президента України

0

0

0

- Кабінету Міністрів та Верховній Раді України

0

0

0

Народним депутатам України та редакціям газет

0

0

0

Кількість повторних звернень

0

0

0

Кількість колективних звернень

0

0

0

Всього порушено питань у зверненнях,       із них стосовно роботи :

3

2

2

- земельних відносин

0

0

0

- житлові питання

1

0

0

- комунального та дорожнього господарства

0

1

2

- питання праці

0

0

1

- питання соціального захисту

0

1

0

- питання забезпечення законності

0

0

0

- інші питання

2

0

0

           

Крім цих звернень на розгляд до Недригайлівської районної державної адміністрації надійшло 35 звернень, з якими жителі району звернулися на урядову «гарячу лінію», 15 звернень до Сумського обласного контактного центру та 6 звернень на «гарячу лінію» районної державної адміністрації.Всього розглянуто 56 телефонних звернень.Відсоток позитивно вирішених питань цих звернень склав 44,6.

  У Недригайлівській районній державній адміністрації приділяється особлива увага при розгляді звернень, зверненням інвалідів, ветеранів війни і праці, одиноких престарілих, багатодітних сімей, осіб постраждалих від аварії на Чорнобильській АЕС, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Робота із зверненнями громадян в Недригайлівській районній державній адміністрації залишається пріоритетною у повсякденній діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району.

        

         Особистий прийом громадян здійснюють з 9.00 до 12.00 та з 16.00 до 18.00: голова адміністрації – щовівторка; перший заступник голови -  щопонеділка; заступник голови – щосереди; керівник апарату - щоп’ятниці. 

         На «гарячу лінію» адміністрації щоденно в робочі дні з 8.00 до 17.00 години громадяни можуть звернутися за телефоном 5-25-07, де працівниками адміністрації буде надано консультацію або, у разі потреби (за бажанням заявника), проводиться запис звернення для передачі на розгляд керівництву адміністрації.   

         Письмові звернення надсилаються на поштову адресу Недригайлівської районної державної адміністрації: 42100, вул Сумська, 4, смт Недригайлів; або на електронну адресу: ndr@sm.gov.ua.   

 

Особистий прийом громадян здійснюють з 9.00 до 12.00 та з 16.00 до 18.00 години:

- голова адміністрації – щовівторка;

- перший заступник голови – щопонеділка;

- заступник голови – щосереди;

- керівник апарату адміністрації – щоп’ятниці.

 На «гарячу лінію» адміністрації щоденно в робочі дні з 8.00 до 17.00 години громадяни можуть звернутися за телефоном 5-25-07, де працівниками адміністрації буде надано консультацію, або, у разі потреби (за бажанням заявника), проводиться запис звернення для передачі на розгляд керівництву адміністрації.

Письмові звернення надсилаються на поштову адресу Недригайлівської районної державної адміністрації: 42100, вул. Сумська (колишня Леніна), 4, смт Недригайлів; або на електронну адресу:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .