Районна газета

ІНСТРУКЦІЯ ІЗ ЗМІНИ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ

1. Якщо Ваша електронна поштова скринька з якою Ви зареєструвались у Реєстрі, підпадає під обмеження або Ви втратили доступ до неї, для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно:

- створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку;

- після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП);

- перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий е-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

 На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни поштової скриньки перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий КЕП 

2. Якщо Ваша електронна поштова скринька, з якою Ви зареєструвались у Реєстрі, підпадає під обмеження або Ви втратили доступ до неї та при цьому ви отримали новий КЕП, необхідно:

- створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку, з якої необхідно написати лист на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , у темі листа зазначити: змінено КЕП та e-mail;

- у тексті листа зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та правильну (нову) адресу персональної електронної поштової скриньки;

- через деякий час Ви отримаєте відповідь та інструкцію по зміні КЕП в Реєстрі і після виконання запропонованих дій Ви зможете здійснити вхід до Реєстру з новим КЕП.