Районна газета

ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ З ПИТАНЬ ПРАЦІ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Про взаємодію з правоохоронними органами

З початку цього року Територіальна державна інспекція з питань праці у Сумській області продовжує практику передачі матеріалів перевірок дотримання вимог чинного законодавства до правоохоронних органів для порушення кримінального провадження відносно винних посадових осіб.

Так, протягом січня – першої декади лютого поточного року за наслідками перевірок суб'єктів господарювання правоохоронними органами області порушено 3 кримінальні провадження відносно порушників трудового законодавства, 2 з яких стосуються використання неоформленої належним чином найманої праці.

Про Національний конкурс „Благодійна Україна”

У 2012 році Асоціацією благодійників України заснований Національний конкурс „Благодійна Україна” метою якого є розвиток ефективного соціально-орієнтованого благодійництва в Україні, поліпшення якості комунікацій між благодійниками та отримувачами допомоги, створення додаткових можливостей для їхнього продуктивного діалогу, а також поширення найкращих практик благодійності та її популяризацію.

Управління праці та соціального захисту населення Недригайлівської райдержадміністрації запрошує потенційних учасників- благодійників району взяти участь у цьому конкурсі та до 14 лютого 2014 року надати інформацію на електронну адресу:    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.     про участь у конкурсі, за формою:

Територіальна державна інспекція з питань праці у Сумській області інформує про стан дотримання законодавства про працю на території Сумської області

Про стан дотримання законодавства про працю на території

Сумської області

Територіальна державна інспекція з питань праці у Сумській області в межах повноважень і в рамках юридичних процедур у 2013 році провела 1266 перевірок, що на 18% більше у порівнянні з минулим роком. З них, 28% планових, 16% - за дорученням Держпраці України, 13% - за пропозицією правоохоронних органів, 6% - за пропозицією місцевих органів влади, 13% - за зверненням заявника, 24% - інші ініціатори.

Під час перевірок державними інспекторами праці виявлено 2728 порушень трудового законодавства, зокрема з питань оплати праці – 64%, робочий час і час відпочинку – 19%, з питань порядку ведення трудових книжок – 4%, трудових договорів – 4%, інші порушення законодавства про працю -9%.

Інформація “Про стан виконання програм соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

На сьогодні в районі проживає постраждалих від Чорнобильського лиха 268 осіб, в т.ч. 1 категорія-73, 2 категорія-78; 3 категорія-70 чоловік; дружин померлих учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС -13 чол; дітей-чорнобильців –34 осіб. Всі вони користуються, визначеними державними нормативними актами компенсаціями та пільгами. 

Станом на 01.12.2013 року профінансовано: на медичне обслуговування - 42,9 тис. гривень, компенсації  за пільгове забезпечення продуктами харчування –376,3 тис. гривень, щорічної допомоги на оздоровлення – 19,9 тис.гривень (в т.ч. 16,1 тис.грн.-заборгованість 2012 року), компенсації сім”ям з дітьми – 27,5 тис. грн., на проплату додаткових оплачуваних відпусток та стипендій – 9,9 тис. гривень.

Інформація про роботу управління праці та соціального захисту населення Недригайлівської районної державної адміністрації за 2013 рік

Одна з головних функцій держави, яка має виконуватись завжди і за будь-яких умов на користь непрацездатних, хворих людей, сімей з дітьми та дітей, в житті яких виникли проблеми - це соціальний захист населення. Незахищені верстви населення, які потребують соціальної і матеріальної допомоги, обслуговує управління праці та соціального захисту населення Недригайлівської райдержадміністрації, виконуючи державні, обласні та районні програми спрямовані на підвищення добробуту людей. В штаті управління обліковується 28 осіб, фонд оплати праці за 2013 рік становить 759,8 тис.грн., середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника становить 2435 грн.