Районна газета

ПРО ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

  З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який почав працювати з 1 жовтня 2012 року, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді 
Кожен користувач знайде для себе корисну інформацію, адже спектр надання електронних послуг дуже широкий:           усі нормативні документи та законодавчі акти, відповідно до яких здійснює свою діяльність Пенсійний фонд,контактна інформація про адреси розташування та телефони, про відповідальних працівників управлінь Пенсійного фонду, можливість не виходячи з дому заповнити на порталі та роздрукувати необхідні бланки документів, направити заяву до Пенсійного фонду, завчасно замовити підготовку документів і отримати повідомлення про місце і  час їх отримання. 

Однією із важливих функцій веб-порталу є можливість громадянина контролювати дані щодо заробітної плати (доходу), з якими про нього відзвітовано до Пенсійного фонду його роботодавцем, а також стан сплати страхових внесків до Фонду. Адже відповідно до останніх змін, внесених до пенсійного законодавства – розрахунок пенсії проводиться відповідно до даних облікової картки громадянина накопичених із липня 2000 року. А в майбутньому – передбачається можливість контролювати стан свого особистого рахунку. 

Оскільки портал надає доступ до персональної інформації то для реєстрації необхідно одного разу з’явитись до Пенсійного фонду та написати відповідну заяву. Для реєстрації необхідні: паспорт, ідентифікаційний код, для пенсіонера - номер пенсійного посвідчення, для роботодавця -  номер та дата свідоцтва про державну реєстрацію та документи, які підтверджують право реєструватися на веб-порталі від імені організації чи установи.             Уся інформація, яка передається до користувача, передається в закодованому та знеособленому вигляді, а це означає, що навіть перехопивши інформацію неможливо буде встановити, кому вона належить. Спеціаліст управління  Пенсійного фонду, прийнявши заяву та представлені документи, вносить дані отримує і видає заявнику сформований автоматично персональний код для подальшої реєстрації.       Вдома використовуючи звичайну електронну поштову скриньку необхідно завершити реєстрацію, як на  більшості веб-сервісах, користуючись повідомленнями - підказками системи.

Управлінням Пенсійного фонду України в Недригайлівському районі станом на 23 серпня 2013 р. на веб-порталі зареєстровано 123 користувача.

Також в приміщенні управління Пенсійного фонду України в Недригайлівському районі розташовано  Інформаційний кіоск,  призначений для автономного доступу громадян – відвідувачів органів Пенсійного фонду України, щодо ключових відомостей, які можуть надаватись застрахованій особі чи пенсіонеру:

  • одержання відомостей з облікової картки застрахованої особи (надаються при наявності страхового свідоцтва)
  • перегляд інформації про графіки прийому спеціалістів органу ПФУ, в якому встановлений кіоск, а також керівництва Пенсійного фонду України у Центральному апараті (м.Київ);
  • перегляд переліку документів, які необхідно подати до Фонду для призначення пенсії;
  • перегляд відомостей про пенсіонера.    

Всі зацікавлені особи мають можливість звернутись до управління Пенсійного фонду України в Недригайлівському районі за адресою: смт.Недригайлів, вул.Леніна, 1 , каб. № 4, тел.5-21-36